Pros
Leuke collegas op de vestiging. Zo lang je zoveel mogelijk wegblijft van het hoofdkantoor, is het leuk werken.
Cons
- Bedroevende arbeidsvoorwaarden.
- Eigenaar is een controlfreak pur sang. Je moet nog toestemming vragen als je een scheet wilt laten. Daarnaast geldt er een anti-rook beleid, zelfs in de pauze. Dit mag wettelijk gezien niet eens.
- Pensioenregeling is drama. Je betaald alles zelf.
- Afdelingen op het hoofdkantoor barst uit zijn voegen. Iedereen loopt op zijn tenen.
- financiële administratie is één groot circus, evenals HR.
- Communicatie staat niet in het woordenboek.