Pros
Ik werk inmiddels een jaar bij Acknowledge en ik heb het hier ontzettend naar mijn zin. Vanaf het begin voel je dat er veel vertrouwen wordt gegeven, wat zorgt voor een prettige werksfeer waarin je je gewaardeerd voelt. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en je krijgt de kans om verantwoordelijkheid te nemen over je projecten. Dat geeft een enorme boost in motivatie en groei, zowel op professioneel als persoonlijk vlak.
Het team is behulpzaam en je merkt dat iedereen bereid is om met elkaar mee te denken. Successen worden gevierd en er is veel ruimte om te leren van elkaar. De balans tussen werken en ontspannen is goed; er wordt serieus gewerkt, maar er is altijd ruimte voor een dolletje of een potje tafeltennis.
Als je op zoek bent naar een werkgever waar je zowel professioneel als persoonlijk kunt groeien, dan is Acknowledge zeker een aanrader!
Cons
Acknowledge is een bedrijf waar je veel ruimte krijgt om te groeien, maar dat kan soms betekenen dat je snel veel verantwoordelijkheid krijgt. Dit kan voor sommige mensen overweldigend zijn als ze niet gewend zijn aan die zelfstandigheid. Binnen een dynamisch bedrijf zoals Acknowledge kunnen prioriteiten snel verschuiven. Dit biedt veel afwisseling, maar kan ook lastig zijn als je meer stabiliteit en voorspelbaarheid in je werk zoekt.